tisdag 22 juli 2008

Way Out West och Adebisi.


Urban åker på festival igen! This time it is to the west. The very very west. Jag har personligen aldrig varit på Way Out West förr (nej, varken sett Kanye eller Erykah där) så det kommer bli väldigt roligt! Dessutom finns det en chans att man får se Lauryn Hill där. Det har spekulerats kring detta, men jag hoppas innerligt att the woderfully talented crazy lady kommer dit. Sen ska ju faktiskt N.E.R.D dit så det kan man se fram emot. (Skvallerläste att Pharreelll blivit pappa..undrar om den ungen kommer heta nåt sånt där Hollywood-coolt? Typ Erin Knife Cucumber Williams...) Petter ska även finnas på plats där. Honom har jag inte sett på scen på riktigt länge. Sist var han helt snaggad.
What else?
RMH ska hosta en fest på Torsdag, som jag inte ska gå på eftersom jag ska ha Oz-maraton hos en kompis. Säsong 1 Emerald City. Can't wait! Har saknat Oz sen det drogs bort från Ztv. Scrubs och Sex and the City could never fill that void.
På Lördag är det fest igen..denna gång är det JSon som har release för sitt Smoke Mixtape. Tydligen ska Finest.se eller Stockholms Finest eller vad det nu kan heta, fota alla coola kids nu när "Stureplan fattat att det är blattehiphop som är inne" (som jag fick höra häromdagen...intressant...). Det stressar mig lite. Det blir lätt så otrevlig stämning när folk fotar alla "vackra och coola"...
Och apropå mixtapes..
Ibland undrar jag varför jag och Henok Achido inte är gifta? Jag menar, det borde vi vara. Jag är ledsen Marcus Price, men this kickers has moved on.
Gå in på http://www.myspace.com/henokachido och ladda ner Henoks senaste mixtape.
NU!
//e.

Inga kommentarer: