tisdag 15 juli 2008

"Är det inte du som är..."

Vilket jävla virrvarr. Jag måste hitta mitt chi. Phi. Chiuaua. Mitt innersta lugn. Just nu är jag lite tankspridd, in a very non-creative way. Fokusera. Köp lite skivor på rea (The Chronic -Dr Dre, Neigbourhood Watch -Dilated Peoples, With Lasers -Bonde Do Role), gå på den ultimata tjejfilmen (Sex And The City) med en killkompis, affischera med syrran, fixa mobilen, ät sushi, läs Vice och Christoffer Hitchens, skriv, träna, slappa och klura ut vad jag ska ta för beslut på egen hand och vilka beslut jag behöver hjälp med. Slutligen, komma fram till att jag behöver råd. Ta tag i livet helt enkelt. Och äta sushi igen, för det är jävligt gott.
Aldrig Sälja Sig, sa hippiekillen med armlånga dreads på Finladsfärjan. Varför är det svårt att lyssna när ALLA säger samma sak? Jag struntar väl i om du vet vad jag heter. Jaha, du var med i den där videon..mm..tack men nej tack. Fest är kul, presspass är kul, gratis är kul men... Jag måste göra det här på rätt sätt.

Söker mitt chi hos mina nya gudar Robert och Calle. Och Rickard. Och Alon. Och Killen.

Jag tar en tankepaus.
meanwhile, kolla på den här nya videon...
Farnsworth Bentley ft. Kanye West & Andre 3000 “Everybody”
//em.

Inga kommentarer: