tisdag 8 juli 2008

Funken, Pure P, Andrue Cavaco och 1/3 Sidewalk, Back In The Day

Emilia säger:
jag brukar säga att det finns få som låter lika snygga i rösten som du. and I stick to it.
Funken säger:
men vad tyckte du om låten då?
Funken säger:
du e första som hör
Emilia säger:
du och Drums är en kollossssaaalllt bra duo. Jag gillar den. det känns väldigt du. det är snyggt att det är ganska mycket sång i..i like that. du har en fett fin röst.

Funkenteller. What can I say? Om kyssar hade en röst, skulle det låta som Funkenteller. Just nu laddar han och Drums upp med nytt projekt, "2 Bad" och jobbar på en skiva med namnet "4 You". Nya låtar som den som han och jag talade om i ovannämnda dialog för 5 minuter sen (dock väldigt sekretessbelagt..jag är ledsen, men jag kan inte ge mer information än att låten var grym och jag ser fram emot DS69och 4 You. Bring it!)
Kuriosa: Funkenteller, Pure P och Andrue Cavaco hade en grupp med Sidewalk-Daniel för typ 5 år sedan. Då var Funkenteller Deilirum Tremenz. Things change. Det lustiga är att jag talat med Sidewalk-grabbarna om en intervju och det är igång, men jag hann inte slå på Rec förrän Kingsize skrivit om dem i senaste numret. Crap! Men det kommer göras iallafall. Tråkigt bara, jag trodde jag skulle hinna före. Damn!
Det här klippet är av Funken/Pure P/Andrue Cavaco/Sidewalk-Daniel...enjoy the great acting and the wonderful funk!

/em.

Inga kommentarer: