tisdag 10 juni 2008

Mange Schmidt väckte mig. Nästan.

Klockan var 13.30 och jag sov. Var uppe till supersent igår.. Så ringer mobilen. Jag orkar inte svara. Så ringer mobilen igen. Fuckinhell...
(jättehesochnyvakenröst) - hallåå...?
- emilia? hej jag ringer från Razzia Records, Mange Schmidt du vet...
SHIT SHIT SHIT
- ja, hej, förlåt jag missade ditt samtal..jag packade (a.k.a. sov som en stock)..

Nu ska jag sätta mig och skriva intervjuer och skicka mail och fixa det sista inför torsdagen. Fick ett rätt intressant mail från Ken Ring igår, med ENDAST hans nummer. Inget "Hej Emilia" där inte.

Detta VET vi att Urban kommer göra på Hultan:
intervju:
Atmosphere/Brother Ali (!!!!), Mange Schmidt, Looptroop Rockers, Danko Jones.
och sen har vi inte bestämt om vi ska intervjua Adam Tensta, Ken och Afasi&Filthy, det beror på tiden. Och The Cool Kids hänger lite i luften.
Jag skulle vilja säga att det är för lite hip hop i år, men det kan jag inte. Jag skulle lätt åka ENDAST för Atmosphere och Brother Ali.
Bli inte förvånade om jag flyttar till Minneapolis.

//Emilia kommer behöva kväva ett hysteriskt fnitteranfall och kollapsa framför Slug, och han kommer få dåligt samvete och döpa deras nästa album till The Emilia Melgar Ep.

Inga kommentarer: