onsdag 25 juni 2008

Pix By Request and As Promised

Här är några av mina favoritbilder från Hultis; Brother Ali, Slug, Ken och Saigon som snackar med Kid Colt, Mange Schmidt, Lazee Lizzle, Adam Tensta... (Nästa år är du med Jonathan a.k.a minfavoritbloggareeftercallefleur!)
Campingen var äcklig. Backstage var grymt. Bajamajan sög. Snubben i Säkert! flirtade, men alltså..jag vet inte vem du är och nej, jag skriver inte för Aftonbladet, sorry. Slug gjorde mig nervös. Brother Ali gjorde mig nästan till muslim. Mange Schmidt blev påhoppad av hysteriska "MangeJagVillTaBild!"-kids. Niklas vann hångeltävlingen. Jag vann smickertävlingen.
And I LOVED IT!









4 kommentarer:

Anonym sa...

"I LOVED IT!"
lite överskattat kanske?

Studentradion Urban sa...

shut up, det var grymt ju.. när man tänker efter.. allt det bra vägde över det bajsiga..

dingrinn sa...

Vad sa Ken om Adam T? För jag tar för givet att du frågade..

dingrinn sa...

Nästa är tar vi det till en ny nivå!