lördag 31 maj 2008

"Underground rappers are assholes.."

I Torsdags var det Make It Blast! på Kägelbanan. Jo då, det var kul. Men sjukt stressigt. "Det var för mycket artister, och för lite tid" som Henok sa. Måste säga att jag tycker Lazee var den artisten som drog igång publiken mest. Men godast blev det när Chords överraskade oss med att både ta upp Timbuk på scen, och sen även J-Ro. Herremingud. Något jag måste tipsa om är Pato Pooh. Hans "Ahbow" var också en roof tearer.
(Fan, jag saknade Lopptroop Rockers...)
Och Eye n'I kände inte igen mig när jag sa hej. "Det var jag som tog hand om dig när du var lite full på Sophie Rimhedens releasefest..." Då föll bitarna på plats och jag fick en Eye n'I-kram. Ja, ja, vad är en bal på slottet?
Och nej, underground rappers är inte assholes. Jag håller inte med det citatet, jag skulle aldrig säga nåt sånt. Typ. Kanske...Underjordare är fina. But they will break your heart.
On an other note, är det typ 14 dagar kvar tills Niklas och jag åker till Hultan!









Va mer va mer? Jo! Rick Ross på Berns den 13e, och Sidewalk på Berns den 14e; Funky funk, kolla in "Season Of The Bitch". Sen är det ju Ice Cube den 1a Juli. Ses vi på allt det där? Joo, men det gör vi väl...

Svensk HippyHoppy!
//em.

Inga kommentarer: