fredag 9 maj 2008

Bara i Uppsala..

Det händer inte ofta, men ibland. Jag saknar Record Hunter i Stockholm, men Uppsala kan också! Hittade ett alldelles nytt ex av Mac Lethals 11:11 för 49 riksdaler! (Vi inventerade asså...Tog fram lite som blivit över, sa killen i kassan. Works for me. Sucker!) Helt sjuk platta från Kansas City-gossen/nya Rhymesayersmedlemmen Mac Lethal. Om det är nån platta från 2007 som man måste köpa, så är det fan denna.
Slug har fått en 25årig son, Check him out!
Sen fick jag väl lite köphysteri, och när jag såg Aesop Rock ligga där i hyllan...Jag känner till Aesop Rock ända sen Float och lite annat han gjort t.o.m innan dess, men None Shall Pass hade jag faktiskt inte kommit ihåg så värst mycket. Men efter None Shall Pass (låten) drog jag den (korrekta) slutsatsen att skivan måste vara grym. Catacomb Kids är helt otrolig.Welcome home fellas! Mi casa es su casa!
//e.

Inga kommentarer: