lördag 10 maj 2008

Flipmode!

Klockan är nästan 4 på morgonen, och jag är faktiskt ordentligt trött, men detta kan inte vänta så here it goes..:
Busta Rhymes intog Berns ikväll, och jag var där och recenserade konserten. Lite drygt var det dock att vi bara fick fota en och en halv låt typ, man ska ju få fota 3, men men..
Det var rätt så hysterisk stämning därinne, och det luktade bl.a. svett, new era-kepsar och braj. Not kidding.
När jag skulle dra hem gick jag förbi den där lilla rondellparken utanför Berns när nån plötsligt ropar på mig från en parkbänk. Jo visst fan är det Bucc som sitter där med 2 småkids (16 år gamla, som för övrigt inte hade någon aning om vem Bucc var). "Jag gillar inte stämningen därinne, det är så hippt..." säger han och smuttar lite på en burk folköl. You gotta love that! Sen kom Mofeta och var allmänt social. En till snubbe man måste gilla.
Nu måste jag äta mina kalla och äckliga Max-pommes frites och sova.. läs recensionen och kolla på fler bilder på http://www.yayo.se/
I'll bust a move if you bust a rhyme
//em.

















Inga kommentarer: