söndag 17 augusti 2008

Must not sleep, Must warn others!

Åh jag hinner inte jag hinner inte jag hiiinner inteee!
Way Out West var ok. Lil Kim var fruktansvärd på scen. 25 minuter sen och hennes röst höll inte alls. Halva tiden juckade hon antingen på micken eller på någon stackars snubbe hon tog upp på scen. Det var ganska skrattretande. Kelis var rockig och sexig. Hon kan sina grejer och det kändes riktigt bra. Hon kan stå på egna ben. Chords var jättebra på scen. Som vanligt. Petter gjorde världens uppträdande, med gäster och kalas. Looptroop var bra. Men inte lika bra som vanligt. N.E.R.D fick oss att skrika WE WANNA FUCK TONIGHT COS WE'RE SO HORNY.
Other than that,
Atmosphere och Brother Ali spelar på Nalen i Stockholm nu på torsdag. Immortal Technique spelar på Mejeriet i Lund i slutet av September. Popaganda drar igång den 29e till den 30e (Bonde Do Role!!). Mofo släpper skiva snart och jag ska nog intervjua honom i veckan om det. Min man Henok Achido släpper Almaz Charming Child snart, och jag ska lägga upp intervjun jag gjorde med honom imorgon. Lazee släpper album nu om några dagar. Jag sitter just nu och recenserar det. (Fick låna ett ex av Ishi isag) Setting Standards heter det... Vi får väl se.

//e.

Inga kommentarer: