måndag 4 augusti 2008

I Huvet På Petter Alexis Askergren!


På onsdag bär det av till Way Out West. Heja svindyra Sj. God Damn It! Hoppas Petter är värd besväret! Petter, och Kelis, och Nerd, och Li'l Kim, och Kleerup, och Franz Ferdinand, och Sahara Hotnights, och Mando Diao, och Timbuktu/Chords/LTR... för detta är alla jag åker till Way Out West för att se. Resten är lite so so.
Petter ska ha klubb på lördag tror jag...det är iallafall på lördag jag ska intervjua honom. Petter. Snygga Petter. Jag struntar i alla nyliberala klyschor, han är i mina ögon den snyggaste svenska hiphopartisten. Kanske ska fråga honom om han planerar att snagga sig igen. Han passade ju så fint i det!
Fan vad tjejigt det blev nu.
Jag tror snarare jag ska prata med honom om hans "ödmjukhet" eller vad man ska kalla det. Citat Wikipedia: Majoriteten av hans texter kretsar kring Petter, hans situation, karriär och uppväxt.
Hur mycket finns det egentligen för Petter att tala om just Petter?

- Petter Petter?
- Petter Petter Petter Petter Petter Petter..
- Petter, petter..Petter?
- Petter
- Petter

Inga kommentarer: