måndag 28 april 2008

Mamma och Pappa bråkar...

Kära Kp,
Idag bråkade mamma och pappa igen. Jimmy i min klass säger att hans föräldrar bråkade oxå massa förut, och nu bor han halva tiden hos mamma och halva hos pappa... Jag vill inte bo halva tiden hos min mamma o halva hos pappa...hur blir det med lördagsgodiset då? Och idag bråkade dom jättemycket...Nu stängde mamma in sig i sovrummet och pappa skrek att han skulle till Malmskilnadsgatan igen...(vad betyder det?)
Hjälp mig...
vänligen,
Urban.

Sms-dialog mellan kl. 14-14.30 idag:

Emilia: Jag räknar med att du sätter ihop dagens program. Playlist och klippt intervju
Niklas: Jag räknar med att din pappa sätter ihop programmet
Emilia: Kom på något eget. Eller, kan du ens det?
Niklas: Måste det, min humor är waay above your head. Moggisbarn
Emilia: Oj förlåt men jag uppfattade inte det där. Ditt uppblåsta ego hindrar mig från att se bortom total narcissism. Blev det för stora ord nu? Förlåt igen, jag borde lära mig att ta ner nivån när jag handskas med dig
Niklas: Haha dt är nog snarare du som har gudskomplex din lilla diva. Ärligt, narcissism? Ska det va ett svårt ord? Nu fattar jag varför du slutade plugget! Moggis
Emilia: Det där var fan lågt, men then again, Lågt is what you do best. Återkom till mig när du får en avhandling publicerad och erbjudande om att jobba på en ambassad
Emilia: Elitistiskajävla20årigaekonomtönt
Niklas: Haha- ÄGD! Jasså du ska städa ambassader? jag kommer ändå tjäna 4 ggr mer än dig gumman



Inga kommentarer: