lördag 25 oktober 2008

En vanlig dag i Ankeborg

Detta är mer än jag kunde ana. Ametist har sen länge varit någon jag sett upp till, men jag hade inte räknat med detta efter den intervju jag gjorde med henne. Även det att hon från sin blogg länkade till Urban. Det gör mig så sjukt fucking jävla glad.
Faktum är att jag med detta nu fått min första recension.
Fyfan vad bra det känns.



Det är inte ofta man verkligen diggar det som skrivs om en eller ens program. Speciellt eftersom jag är jäkligt självkritisk. Men denna i nättidningen Yayo som Emilia Melgar som även driver studentradion Urban, tyckte till och med jag om. Dessutom har jag aldrig blivit så pass blingad, haha.

Vad fint. I Nöjesguiden.se och allt. Trevligt.
Firar detta med två videoklipp som saknar lite fantasi i sitt regi, men delar med sig av den bästa Kansas City/ Minneapolis hiphopen som finns ute just nu.


Inga kommentarer: